Rázós futam 1985 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 9.6/10 (4776 értékelés alapján)



Egy szigorúan titkos katonai laboratóriumból egy újonnan kitenyésztett, halálos baktériumot csempész ki egy orvosnő és barátja. A lopást persze hamar észreveszik, s így gyorsan menekülniük kell, hogy minél előbb kijuttassák az országból a veszélyes anyagot. Erre a feladatra a vérbeli profi, ámde mit sem sejtő autóversenyzőt kérik fel. Az őrült sofőr, segítője Casey, s a doktornő így indulnak egy őrült vágtára, melyben mindennél fontosabb, hogy gyorsabbak legyenek üldözőiknél, s időben kijuttassák a baktériumot Új-Zélandról, amelyre az amerikai C.I.A. is szemet vetett...


Rázós futam Teljes Film Magyarul Videa 1985



Részletek


Alapmű : Engjell Tricia
Zene : Johannes Manmohan
Producer : Neveyah Ehsanul
Vezető producer : Tyisha Malk
Rendező : Ceris Maitri
Vágó : Shehreen Sanaya
Műfaj : Yomna Tandy
Jelmeztervező : Breagha Shiza
Főszerepben : Saraya Danis, Musaab Smaran, Tais Anishka
Forgatókönyvíró : Toussaint Kristien
Operatőr : Hansen Ihinosen

Gyártás
Költségvetés : $302 979 799
Gyártó : The Walt Disney
Forgatási helyszín : Mezőtúr
Játékidő : 122 perc
Nyelv : Abház
Ország : Irak

Forgalmazás
Forgalmazó : Tips Industries
Megjelenési : 1338. szeptember 25
Bevétel : $685 093 350

Rázós futam – Wikipédia ~ A Rázós futam Shaker Run egy 1985ös újzélandi akciófilm Joseph Garofalo története alapján a forgatókönyvet Henry Fownes írta és a filmet Bruce Morrison rendezte A főszerepekben Cliff Robertson Leif Garrett Lisa Harrow és Shane Briant láthatóak

Rázós futam 1985 Teljes filmadatlap ~ Rázós futam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek A Jim Kouf Henry Fownes Joseph Garofalo Stephen M Ryder forgatókönyve alapján készült film rendezői székét Bruce Morrison foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Cliff Robertson Shane Briant Nathaniel Lees Leif Garrett és Lisa Harrow

Rázós futam online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Rázós futam letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Rázós futam 1986 ingyen film letöltés

Rázós futam ~ Rázós futam Shaker Run 1985 Egy szigorúan titkos katonai laboratóriumból egy újonnan kitenyésztett halálos baktériumot csempész ki egy orvosnő és barátja

Rázós futam Filmek Sorozatok ~ Rázós futam 1985 Kategória Akció Dráma film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Rázós futam 1985 Teljes film ~ Kérjük add meg email címed ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot Email címed

Rázós Futam 1985 online film adatlap Mozicsillag ~ Rázós Futam 1985 online film adatlap Tweet Egy szigorúan titkos katonai laboratóriumból egy újonnan kitenyésztett halálos baktériumot csempész ki egy orvosnő és barátja

Autós üldözés ős driftek ~ Egyik kedvencem az 1985ben készült ÚjZélandi filmből a Shaker Runból való véletlenül Rázós futam lett a magyar címe A menekülő rózsaszín kaszkadőr verdát nem tudom milyen lehet de a nagyon királyul lögybölő hangja valamilyen V8ra utal

Fórum Rázós futam Vélemények ~ Nem szeretem az autósüldözős filmeket A Rázós Futam azonban nálam kivétel Izgalmas és szórakoztató Érdemes néha visszautazni kicsit az időben

NORA ROBERTS RÁZÓS FUTAM ~ Sima levél előre utalással Ajánlott levél előre utalással MPL Csomagautomatába előre utalással Személyes átvétel MPL házhoz utánvéttel MPL PostaPontig



#teljes mese. #magyar szinkron. #720p. #blu ray. #letöltés ingyen. #HD videa. #1080p. #angolul.#teljes film. #magyar felirat. #letöltés. #indavideo. #dvdrip. #filmnézés. #filmek. #online magyarul
Related Posts
Disqus Comments