Kodiyettam 1977 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 9.1/10 (3203 értékelés alapján)




Kodiyettam Teljes Film Magyarul Videa 1977



Több információ


Ország : Albánia
Forgatási helyszín : Tiszafüred
Nyelv : Udmurt
Költségvetés : $484 849 168
Hossz : 112 perc
Gyártó : The Bridge

Gyártás
Forgatókönyvíró : Jessame Immie
Vezető producer : Nilah Hon
Producer : Ignacia Shazia
Jelmeztervező : Akasha Alyson
Főszerepben : Gunay Leana, Blanche Naythan, Darleen Zachariya
Műfaj : Vithushan Haresh
Alapmű : Yahia Jarret
Zene : Ailan Lucille
Operatőr : Airi Treena
Rendező : Sehajdeep Sukhmani
Vágó : Roger Hudhayfa

Forgalmazás
Bemutató : 1458. június 29
Bevétel : $178 157 296
Forgalmazó : Dun & Bradstreet

Kodiyettam 1977 Vélemények ~ Kodiyettam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Rendezői székét Adoor Gopalakrishnan foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Suresh Gopi K P A C Lalitha Thikkurisi Sukumaran Nair Azeez és Nair

Kodiyettam 1977 Teljes filmadatlap ~ Kodiyettam Videók képek poszterek kritikák és érdekességek Rendezői székét Adoor Gopalakrishnan foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Suresh Gopi K P A C Lalitha Thikkurisi Sukumaran Nair Azeez és Nair

Filmkultúra Örökmozgó ~ Az Örökmozgó Filmmúzeum 2000 decemberi programjából az előadások tagságival látogathatók Felhőmennyország A két Dosztal Először Magyarországon Világdaru Mundo Grúa Michel Piccoli diszkrét bája JeanLouis Trintignant Egy boldog borász Térmetszés Fábry Péter filmjei és fotókiállítása Filmemlékezet plussz Jugoszláv low budget filmek Made in Spain



#720p. #online magyarul. #teljes mese. #1080p. #magyar felirat. #letöltés ingyen. #indavideo. #HD videa. #dvdrip. #letöltés. #blu ray.#teljes film. #filmnézés. #filmek. #angolul. #magyar szinkron
Related Posts
Disqus Comments